همان طور که می دانید امروزه مشتریان به مهم ترین سرمایه شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده اند. بنابراین صاحبان شرکت ها و سازمان ها دنبال راهی هستند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ کرده و آن ها را برای خرید دوباره، ترغیب کنند. خرید نرم افزار CRM می تواند یک راه عالی و موثر جهت افزایش تمایل و جذب مشتری برای خرید محصولات باشد.
قیمت نرم افزار crm در قیاس با مزایای استفاده از این نرم افزار بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. مزایای استفاده از این نرم افزار و تأثیر مثبتی که در پیشرفت کسب و کار شما دارد خرید سیستم crm را کاملا توجیه می کند.
ما چگونه میتوان با یک نرم افزار مشتریان یک فروشگاه را حفظ کرد؟ نرم افزار مدیریت مشتریان با استراتژی خود به مدیریت شما کمک میکند و وقتی مشتریان حفظ شوند، در واقع بقای شرکت نیز حفظ خواهد شد. بنابراین می توان گفت هر شرکت، سازمان یا فروشگاه آنلاین برای رونق فعالیت خود و پیشرفت به مشتریان وابسته است و خرید CRM میتواند یک نقطه قوت برای افزایش فروش از طریق سیستم جامع فروشگاهی در فروشگاه های زنجیره ای در نظر گرفته شود.
خرید سیستم crm و استفاده صحیح و اصولی از این سیستم به شما کمک می کند تا بتوانید مشتریان خود را بهتر بشناسید و در راستای رفع نیازهای آن ها قدم بردارید. این موضوع سبب کسب رضایت مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریانی دائمی و وفادار به کسب و کار شما خواهد شد.
از آن جایی که خدمات و محصولات بسیار متنوعی در بازار وجود دارد، محیط شرکت ها و کسب و کارها نیز رقابتی شده است. به همین دلیل لازم است تا برای افزایش خرید فروشگاه آنلاین به جای تولید انبوه محصولات به سمت سفارش سازی انبوه حرکت کرد و بیشتر به فکر نیاز و دغدغه های مشتری بود.
نرم افزارهای متنوعی طراحی و تولید شده اند تا به شما در پیشرفت کسب و کارتان و افزایش میزان فروش و سود کمک کنند. از جمله این نرم افزارهای کاربردی علاوه بر سیستم نرم افزار crm می توانیم به سیستم جامع فروش، نرم افزار باشگاه مشتریان، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار مدیریت شعب و …از مجموعه شاتوت اشاره کنیم.
در کنار نرم افزار حسابداری یا نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه که هریک کاربرد خود را دارد، نرم افزار CRM یکی از ابزارهای تخصصی موجود در بازار است که به کمک آن می توانید به صورت تخصصی با مشتریان ارتباط برقرار کنید. خرید نرم افزار CRM یک اقدام هوشمندانه خواهد بود چرا که مجموعه ای از نرم افزارهای فروش، بازاریابی و غیره است.
در ادامه قصد داریم تا به طور کامل درباره نرم افزار CRM صحبت کنیم. بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. در صورتی که در فکر خرید سیستم crm هستید این مطلب می تواند سبب آشنایی بیشتر شما با نرم افزار crm فروشگاه شود و به شما در انتخاب و خرید مطمئن تر کمک کند.
نرم افزار CRM چیست؟
نرم افزار CRM چیست؟ نرم افزار CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، مخفف عبارت Customer Relationship Management Software است. صاحبان کسب و کار با استفاده از این نرم افزار می توانند به صورت موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.
با استفاده از crm سیستم مدیریت می توانید به شکلی اصولی مشتریان خود را مدیریت کنید. سیستم نرم افزار crm به شما کمک می کند تا به راحتی مشتریان خود را دسته بندی کرده و اطلاعات مربوط به آن ها را به درستی ثبت و نگهداری کنید. این اطلاعات می تواند به شما در جهت رفع نیاز مشتریان و جذب بیشتر آن ها کمک کند.
بنابراین نرم افزار CRM کمک می کند تا مشتریان به سمت کسب و کار شما جذب شوند و در بلند مدت می تواند به حفظ مشتریان سودآور کمک کند.
نرم افزار های CRM زیادی در بازار وجود دارند. بنابراین نرم افزار CRM خوب نرم افزاری است که اطلاعات را جمع آوری کند و آن ها را درون یک پایگاه اطلاعاتی داده ذخیره سازی، قرار دهد. شما با استفاده از این اطلاعات می توانید به درک درستی از رفتار مشتریان دست پیدا کنید.
همان طور که اشاره کردیم شرکت های فروش نرم افزار crm مختلفی در بازار موجود می باشد. شما می توانید در هنگام خرید نرم افزار crm فروشگاه به امکانات و ماژول های نرم افزار و همچنین به لیست قیمت نرم افزار crm توجه داشته باشید و با توجه به نیاز کسب و کار خود و مواردی که برای شما در اولویت قرار دارند مناسب ترین و کاربردی ترین نرم افزار را انتخاب نمایید.
قیمت نرم افزار crm شاتوت با توجه به امکانات و قابلیت هایی که در طراحی این نرم افزار مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به مزایای نرم افزار crm بسیار مناسب می باشد. یکی از مهم ترین موارد ویژگی و امکانات نرم افزار CRM این است که می توانید با استفاده از ابزارهای CRM نقاط درد مشتری را پیدا و رفع کنید و به این ترتیب جذب مشتری را افزایش دهید.

مزایای بهترین نرم افزار CRM
خدمات نرم افزار CRM باعث شده است تا شرکت ها و کسب و کارها بتوانند به خوبی از مزایای این برنامه استفاده کنند. از جمله مزیت های سی آر ام می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- اطلاعات ثبت شده توسط نرم افزار CRM شاتوت، می تواند یک مرجع اطلاعاتی بزرگ برای صاحبان شرکت ها فراهم کند. مدیران شرکت ها نیز با استفاده از این اطلاعات، بررسی و تحلیل آن ها می توانند به گزارشات جلسات، بازدید ها، افراد کلیدی، نفرات و اطلاعات دیگر دست پیدا کنند.
- با خرید نرم افزار CRMمی توانیددر فروشگاه ساز آنلاین از وضعیت مراحل فروش، مذاکرات در جریان، فعالیت های لازم برای پیشبرد فعالیت ها مطلع شوید. بنابراین می توانید روی فعالیت تمام اعضا نظارت داشته باشید و فروشندگان نیز بهتر می توانند فعالیت های خود را پیگیری کنند.
- نرم افزار CRM این امکان را به صاحبان کسب و کارها می دهد که بتوانند با استفاده از گزارش های دریافتی توسط این برنامه وسعت دید خود را افزایش دهند. از جمله گزارش های ارائه شده توسط نرم افزار CRM شاتوت می توان وضعیت فروش هایی که در جریان هستند، رتبه بندی مشتریان بر اساس تعداد خرید، فهرست مشتریانی که مدتی است خرید نکرده اند و انواع گزارش های دیگر را نام برد.
- نرم افزار crm می تواند به کارکنان کمک کند تا فعالیت های خود را برنامه ریزی کنند. بنابراین احتمال از یاد بردن امور مشتریان و انجام آن ها به حداقل خواهد رسید.
- با استفاده از نرم افزار CRM شاتوت می توانید تاثیر کانال های بازاریابی را ارزیابی کنید.
- مدیران و صاحبان شرکت می توانند از تمام فعالیت ها و برنامه ریزی های کارشناسان پشتیبانی، بازرگانی و فروش آگاه شوند. علاوه بر این می توانند در صورت نیاز این برنامه ریزی ها را اصلاح کنند.
- با کمک نرم افزار CRM می توان قراردادهای گارانتی دار را ثبت کرد. در نتیجه به وسیله سی آر ام می توانید تشخیص دهید که مدت زمان گارانتی کدام کالا هنوز اعتبار دارد.
- وقتی اطلاعاتی در زمینه خدماتی داشته باشید که مشتریان تا کنون استفاده کرده اند، می توانید در زمان های مناسب به مشتریان خود آن خدمات را پیشنهاد کنید. با استفاده از این روش می توان فروش محصول را نیز افزایش داد.
- با خرید نرم افزار crm می توانید دفترچه های قیمت، تامین کنندگان، موجودی انبار و اطلاعات مفید دیگر را مدیریت کنید. علاوه بر این می توان بخش های مختلف مانند خدمات، پشتیبانی، فروش و گروه تامین را هماهنگ کرد تا کارهای خود را به صورت یکپارچه انجام دهند.
در دنیای رقابتی تجارت الکترونیک، نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به عنوان ابزاری حیاتی شناخته میشوند که توانستهاند پیشرفت و توسعه تجارت الکترونیک را به سطحی جدید برسانند. استفاده از بهترین نرمافزار CRM در این حوزه، این امکان را فراهم میکند تا اطلاعات جامعی از مشتریان جمعآوری و تحلیل شده و بر اساس آن، استراتژیهای دقیق و تخصصی برای تعامل با مشتریان ارائه شود.
این نرمافزارها میتوانند در بهبود تجربه مشتری، افزایش رضایت و وفاداری آنها نقش مؤثری ایفا کنند. با این حال، همچون هر فناوری دیگری، پیادهسازی نرمافزار CRM نیز با چالشها و راهکارهای خاص خود همراه است. مدیران باید با چالشهای امنیتی، اداری و فنی مواجه شوند و با استراتژیهای مناسب، از این نرمافزارها به بهترین شکل ممکن بهرهمند شوند تا تجارت الکترونیک به سطحی پیشرفتهتر ارتقا یابد.